Opći uvjeti - Zlatna Vala

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

 

Podaci obrta pružatelja usluga:

OBRT ZA UGOSTITELJSTVO „ZLATNA VALA“, vl. ROBERT PEROŠ, UMAG, SV.IVAN 45.

OIB: 75536969003

MB: 91282527

Banka: Istarska kreditna banka Umag d.d.

IBAN: HR1223800061140013982

SWIFT: ISKBHR2X

Ovim uvjetima reguliraju se prava i obveze između pružatelja usluge i korisnika usluge smještaja. Molimo korisnike da pažljivo pročitaju uvjete prije korištenja ponuđenih usluga, kako bi bili potpuno informirani o svojim pravima i obvezama.

REZERVACIJE 

Upiti i rezervacije prihvaćaju se putem naše web stranice, e-maila, telefonskog poziva ili osobno na recepciji hotela. Online rezervacija smještajnih jedinica moguća je putem posrednika Rentlio na našoj web stranici uz plaćanje putem internetske platforme Worldline  ili rezerviranjem smještaja putem Booking.com platforme.

Za direktne rezervacije izvršene telefonom, e-mailom ili osobno u hotelu, korisnik usluge dužan je dostaviti tražene podatke. Ako je potrebno, rezervacija mora biti garantirana uplatom akontacije u visini prvog noćenja, s rokom uplate do 7 dana od primitka ponude. U suprotnom, rezervacija se smatra nevažećom. Uplaćena akontacija nije povratna.

Za online rezervacije putem posrednika Rentlio na našoj web stranici primjenjuju se pravila navedena pri odabiru smještaja i/ili smještajnih paketa, a rezervacija može biti važeća i bez unaprijed izvršene naplate.

U slučaju rezervacije triju ili više soba tražimo depozit od 30% ukupnog iznosa rezervacije s rokom uplate akontacije do 7 dana od primitka ponude, u suprotnom smatrat ćemo takvu rezervaciju nevažećom. Uplaćena akontacija nije povratna.

Odobravamo sljedeće popuste:

  • 20% za boravak jedne osobe u dvokrevetnoj sobi, izuzev u razdoblju od 01.06. do 15.09;
  • 25% za boravak jedne odrasle osobe i jednog djeteta do 12 godina u dvokrevetnoj sobi, izuzev u razdoblju od 01.06. do 15.09;

Minimalna dob za rezervaciju smještaja je 18 godina.

N.B. Prilikom izvršenja rezervacije korisnik usluge potvrđuje da je upoznat s Uvjetima poslovanja te da ih u cijelosti prihvaća. 

OTKAZ REZERVACIJE

Za direktne rezervacije izvršene telefonom, e-mailom ili osobno u hotelu te za online rezervacije putem posrednika Rentlio na našoj web stranici vrijede sljedeća pravila otkazivanja:

U razdoblju od 22.05.2025. do 21.09.2025. moguće je besplatno otkazati rezervaciju do 10 dana prije dolaska, dok se za otkazivanje rezervacije unutar 10 dana prije dolaska naplaćuje 100% iznosa smještaja. U slučaju no-showa, gostu će se naplatiti ukupan iznos rezervacije.

Za dane izvan gore navedenog razdoblja moguće je besplatno otkazati do 3 dana prije dolaska, dok za kasnija otkazivanja hotel zadržava pravo naplate 100% iznosa smještaja. U slučaju no-showa, gostu će se naplatiti ukupan iznos rezervacije.

U slučaju odlaska prije dogovorenog datuma završetka rezervacije bez pravovremene najave od 24 sata, naplatit ćemo cijeli iznos rezervacije.

Za online rezervacije putem platforme Booking.com primjenjuju se pravila otkazivanja koja su navedena u trenutku rezervacije na toj platformi.

N.B. U slučaju smrti, teških bolesti ili elementarnih nepogoda, molimo Vas da se obratite hotelu kako bismo razmotrili alternativnu primjenu politike otkazivanja.

CIJENA USLUGE I BORAVIŠNE PRISTOJBE

Cijena usluge predstavlja iznos po sobi ili osobi po danu kako je istaknuto u cjeniku usluga. Dodatne usluge nisu uključene u osnovnu cijenu i gost ih dodatno plaća. Molimo imajte na umu da je maksimalni broj osoba po jedinci smještaja jedna, odnosno dvije osobe. Molimo da za dodatni ležaj prije izvršenja rezervacije kontaktirate direktno hotel. 

Za boravke bez izvršene rezervacije vrijede cijene i uvjeti po važećem cjeniku na recepciji.

Cijene prikazane u cjeniku podložne su promjenama zbog ponude i potražnje smještajnih jedinica, troškova energenata, inflacije te izvanrednih situacija. Promjene cijena su moguće do 10%.

Boravišna pristojba nije uključena u cijenu usluge smještaja. U razdoblju od 01.04. do 30.09. iznosi 1,60€ po osobi i danu, dok se za ostalo razdoblje naplaćuje 1,10€ po osobi i danu. Djeca do 12 godina su oslobođena plaćanja iste, dok djeca u dobi od 12. do 18. godine plaćaju 50% iznosa boravišne pristojbe.

PLAĆANJE

Plaćanje je moguće gotovinom (samo u eurima) ili debitnom/kreditnom karticom (Visa, Mastercard, Maestro i Diners) u objektu.

Prilikom online rezervacije smještaja putem platforme Rentlio na našoj web stranici, plaćanje je moguće kreditnom ili debitnom karticom (Visa, Mastercard, Maestro) i/ili bankovnom uplatom putem Worldline sustava.

U slučaju otkazivanja rezervacije izvršene online putem platforme Rentlio na našoj web stranici, povrat uplaćenog iznosa bit će izvršen sukladno pravilima otkazivanja, i to na zadanu debitnu/kreditnu karticu ili IBAN kupca. Obrada povrata može trajati do 14 dana, ovisno o banci korisnika. U slučaju kašnjenja, preporučujemo da kontaktirate svoju banku radi pojašnjenja procedure. 

PRIJAVA I ODJAVA

Prijava u hotel moguća je od 14:00 do 21:00 sati na dan dolaska uz važeći osobni dokument. Ukoliko se gost ne prijavi u hotel do 22:00 sata smatrat ćemo takvo ponašanje kao nedolazak te naplatiti naknadu za „no show“ tj. ukupni iznos dogovorenog boravka.

Odjava je moguća od 8:00 do 10:00 sati na dan odlaska. Kasni check-out moguć je uz prethodnu provjeru i potvrdu recepcije, uz nadoplatu od 50% cijene noćenja za traženi datum.

Ukoliko se ne možete prijaviti ili odjaviti u gore navedeno vrijeme, molimo Vas da pravovremeno kontaktirate recepciju hotela.

UGOSTITELJSKE USLUGE

Gostima su na raspolaganju bar i restoran, no hotel ne jamči sjedenje u à la carte restoranu bez pravodobne rezervacije. Sve ugostiteljske usluge plaćaju se nakon konzumacije ili do kraja radnog vremena restorana te prilikom odjave iz hotela.

DODATNE USLUGE

Dodatne usluge poput polupansiona, pranja i peglanja, najam bicikli ili ležaljki, najam tenis terena i sl. nisu uključene u osnovnu cijenu smještaja te ih možete dogovoriti tijekom Vašeg boravka ili kontaktiranjem recepcije prije dolaska.

DJECA I POMOĆNI LEŽAJEVI

Dječji krevetić se ne naplaćuje.

Pomoćni ležaj se naplaćuje 15€ dnevno.

Maksimalni broj pomoćnih ležajeva / dječjih krevetića u dvokrevetnim sobama je 1. 

Boravak djece do 6 godina je besplatan.

Djeca se smatraju djecom do navršene 15. godine, dok se od 16. godine kategoriziraju kao odrasle osobe te im se smještaj naplaćuje po cijeni za odrasle.

KUĆNI LJUBIMCI

Boravak kućnih ljubimaca nije dopušten.

ODRŽAVANJE SMJEŠTAJNE JEDINICE

Održavanje smještajnih jedinica obavlja se u jutarnjim satima, do 14:00 sati. Gost je dužan obavijestiti službu čišćenja ako ne želi da mu se soba čisti, postavljanjem oznake zabrane na svojim vratima. Čuvanje oznake dulje od tri dana nije dopušteno, hotel je dužan redovito brinuti o svojoj imovini. Promjena ručnika se vrši svakog dana, dok promjena posteljine svakog trećeg dana. 

SIGURNOSTI I VRIJEDNOSTI

Hotel ne snosi nikakvu odgovornost za gubitak osobnih stvari.

Hotel ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju smrti, bolesti ili ozljede bilo koga u hotelu, izvan pokrića police osiguravajućeg društva, ako štetni događaj nije prouzročio hotel ili njegovo osoblje krajnjom nepažnjom.

OBVEZE KORISNIKA USLUGE

Prilikom dolaska gost mora predočiti recepciji važeći osobni dokument te je dužan pridržavati se kućnog reda hotela. Zadržavamo pravo raskinuti ugovor i prestati pružati usluge gostima ako krše odredbe kućnog reda i ako svojim ponašanjem čine štetu ili ometaju druge goste u hotelu. Također, gost je dužan prijaviti vidljiva oštećenja i pogreške prilikom pregleda smještajne jedinice. Svaki kasniji izvještaj neće biti upućen prethodnom gostu, već gostu koji trenutno boravi u jedinici. Hotel zadržava pravo izračunati i naplatiti trošak svoje imovine za koju se procijeni da je uništena tijekom i nakon boravka gosta u hotelu.

Gubitak ključeva sobe naplaćuje se 20€.

Gubitak daljinskog upravljača za parking naplaćuje se 40€.

OBVEZA PRUŽATELJA USLUGE

Sukladno članku 10. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti (Narodne novine broj 85/15), ugostitelj odnosno pružatelj usluge dužan je gostu omogućiti podnošenje pismenog prigovora.

Vaš prigovor možete poslati:
Poštom na adresu: Sv. Ivan 45, Križine, 52470 Umag, Hrvatska
E-mailom na: info@zlatna-vala.hr

Po primitku prigovora, pisanim putem potvrdit ćemo njegov prijem te dostaviti odgovor u roku 15 dana od zaprimanja.

N.B. U slučaju spora između pružatelja usluge i korisnika usluge na području Istarske županije, strane se slažu da je nadležan Trgovački sud u Pazinu, kao mjesto pravne nadležnosti. Također, stranke mogu odlučiti o izvansudskom rješavanju sporova putem ODR platforme (Online Dispute Resolution) Europske komisije, koja pruža mogućnost rješavanja sporova bez potrebe za pokretanjem sudskog postupka. U tom slučaju, stranke se obvezuju surađivati u postupku rješavanja putem ODR platforme i pridržavati se svih prepisaka i odluka koje proizađu iz tog postupka.

Rezervacijom smještaja korisnik usluge prihvaća sve gore navedene uvjete poslovanja.

Želimo Vam ugodan boravak!

Scroll to Top