ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

REZERVACIJE

Gdje mogu pronaći cijene smještaja?

Cjenik možete pronaći ovdje.

Kako mogu rezervirati smještaj?

Smještaj možete rezervirati slanjem upita putem obrasca na našoj web stranici, slanjem emaila na adresu info@zlatna-vala.hr ili porukom preko WhatsApp aplikacije na broj +385 (0)91 535 22 76 te telefonskim pozivom na broj +385 (0)52756 060.

Kako znam da je moja rezervacija potvrđena?

Nakon što vašu rezervaciju garantirate uplatom bespovratnog avansa dostavit ćemo vam pismenu potvrdu rezervacije na vašu adresu e-pošte.

Koje su sve pristojbe uključene u cijenu?

U cijenu smještaja uključen je PDV. Dok se boravišna pristojba naplaćuje dodatno po osobi i danu.

Moram li platiti ako otkazujem rezervaciju?

U razdoblju od 17.05.2024. do 20.09.2024. moguće je besplatno otkazati rezervaciju do 15 dana prije dolaska, dok za dane izvan navedenog razdoblja moguće je besplatno otkazati do 2 dana prije dolaska. Za svako kasnije otkazivanje hotel zadržava pravo naplate prvog noćenja. U slučaju "no show" rezervacije, hotel zadržava pravo naplate ukupne cijene rezervacije.

OPĆE INFORMACIJE

Kada mogu ući u sobu?

Prijava u hotel je moguća od 14 do 21 sati na dan dolaska. Ukoliko se ne možete prijaviti u navedeno vrijeme molimo Vas da kontaktirate recepciju telefonom na +385 (0)52 756 060 ili mailom na info@zlatna-vala.hr .

Do kada moram napustiti sobu?

Odjava je moguća od 8 do 10 sati na dan odlaska. Doplata za kasni check out iznosi 50 % cijene noćenja na traženi datum – na upit, ovisno o dostupnosti.

Koje osobne dokumente moram ponijeti?

Gost je dužan pri prijavi predočiti valjane putne isprave svih gostiju koji će boraviti u hotelu.

Putujem autom. Gdje mogu naći parking?

Javno parkiralište nalazi se ispred hotela, dok se natkriveni privatni parking nalazi iza hotela. Privatnom parkingu pristup je omogućen daljinskim upravljačem kojeg ćete dobiti prilikom prijave u hotel te istog ćete vratiti prilikom odjave iz hotela. Gubitak daljinskog upravljača naplaćuje se 40€.

Kako mogu platiti usluge u hotelu?

Plaćanje je moguće gotovinom (samo u eurima) ili debitnom/kreditnom karticom (Visa, Mastercard, Maestro i Diners).

Ne putujem autom. Kako mogu doći do hotela od autobusnog kolodvora?

Možete doći autobusom ako je dostupna linija Umag – Novigrad / Poreč / Pula te najaviti vozaču da želite sići na stanici Križine. Kad stignete u Križine imate 500m hoda do hotela. Druga alternativa ako je vožnja taksijem do hotela. 

Ne putujem autom. Mogu li koristiti javni prijevoz za posjete centru?

Grad Umag ne nudi uslugu javnog prijevoza. Možete otići u grad pješice promenadom, biciklom po biciklističkoj stazi ili taksijem.

Putujemo s djecom. Kako mogu dobiti dječji krevetić ili pomoćni ležaj?

Dječji krevetić se ne naplaćuje.
Boravak djece do 6 godina je gratis, ukoliko ona spavaju u krevetu s roditeljima. 

Pomoćni ležaj se naplaćuje 15€ dnevno.

Maksimalni broj pomoćnih ležajeva / dječjih krevetića u dvokrevetnim sobama je 1. 

Molimo da kontaktirate hotel za dodatne ležajeve prije dolaska.

Mogu li ponijeti svog ljubimca?

Boravak kućnih ljubimaca nije dopušten.

Je li objekt prilagođen osobama s invaliditetom?

Objekt nije prilagođen osobama s invaliditetom.

Gdje je omogućena zdravstvena zaštita gostiju?

Gosti hotela upućuju se u turističku ambulantu u centru grada Umaga na adresi E. Pascali 3a.

Mogu li pročitati opće uvjete poslovanja hotela?

Opće uvjete poslovanja hotela možete naći ovdje.

OKOLINA

Gdje mogu promijeniti novac?

Novac možete promijeniti u bankama u centru grada Umaga.

Kakva je plaža?

U neposrednoj blizini hotela možete uživati u prirodnim kamenitim plažama.

Gdje mogu unajmiti ležaljke?

Gosti hotela mogu unajmiti ležaljke na recepciji uz nadoplatu.

Mogu li unajmiti bicikle u blizini?

Gosti hotela mogu unajmiti bicikle na recepciji uz nadoplatu. Ukoliko želite unajmiti električne bicikle ili romobile možete kontaktirati obrt Beroe pozivom na +385 98 961 5189 ili putem emaila: federico.moratto@gmail.com. Također možete kontaktirati i agenciju Touristra na broj: +385 52 741 806 ili +385 52 741 760.

Postoje li drugi ugostiteljski objekti u blizini?

Tijekom ljeta otvoren je beach bar na molu samo 100 metara od hotela, dok se pregršt drugih ugostiteljskih objekata nalazi u krugu od 2 kilometra.

Postoji li trgovina u blizini?

Na drugoj strani uvale nalazi se mini market 250 m od hotela.

RESTORAN

U koliko sati počinje doručak i gdje se nalazi?

Buffet doručak se služi od 8 do 10:30 sati u sali restorana i/ili na terasi.

Vanjski gosti također mogu koristiti uslugu doručka uz doplatu od 10€.

Koje je radno vrijeme restorana?

Restoran poslužuje ručak i večeru. Vrijeme ručka je od 12 h do 15 h, a večere od 18 h do 22 h.

Da li restoran prihvaća vanjske goste?

Restoran je otvorenog tipa, svatko je dobrodošao, no rezervacija je poželjna. Rezervaciju možete napraviti na recepciji hotela, direktno u restoranu ili putem poziva +385 52 756 060.

Što nudi restoran?

Jelovnik možete pronaći ovdje. Osim klasičnog jelovnika, u ponudi imamo i dnevna jela koja prate sezonalnost namirnica.

Mogu li kao vanjski gost doći samo na piće?

Svatko može doći na piće, međutim za vrijeme ručka i večere ne osiguravamo stol za ispijanje pića.

Kako mogu platiti u restoranu?

Vanjski gosti mogu platiti gotovinom u eurima i kreditnim ili debitnim karticama (Visa, Maestro, MasterCard e Diners), dok gosti hotela mogu platiti konzumaciju i pri odjavi iz hotela.

Scroll to Top